Saturday, March 13, 2010

You're right,i won't listen.

If you think that my relationship with him is so fragile that some words from a third party will break us apart,then you're sorely wrong.Hasn't SOMEONE told me that for 3 years and yet i'm still with him?
你们知不知道,你们对我说的话,让我更有那个欲望和冲劲要证明给你们看,我们的关系是多么坚固的吗?

If you're so damned sure that our relationship won't work out and we'll break up,just let me learn that damned lesson MYSELF.
i won't learn if you keep telling me to break beforehand.i might even have that regret my whole life.
你时常把我给保护得们就是好好的,所以我才什么都学不到!不要误会,我是非常感激,但。。你看我现在,什么都不敢做,一直依赖人家。。。我超级不喜欢这样的自己!

说分就分,你真的以为有这么容易??请你不要小看我们的感情。
“他又不是说很帅那种啦。。又不是很聪明。。如果聪明你还说可以抓住他。。。”
你把我当什么了??i do NOT love him because of his looks,or his brains,okay??!
And PLEASE,DO NOT CRITICIZE HIM.i do NOT like it ONE BIT.

我相信,如果他肯努力,以后一定会出人头地证明给你们看!!




-不是我不听你们的话,但,请你们尊重我。-

No comments:

Post a Comment